Ons telefoonnummer
Ons e-mailadres
We hebben voor quasi alle zorgvragen de nodige expertise in ons team. Bovendien proberen we steeds, naargelang de specifieke zorgvraag, het aantal verpleegkundigen per patiënt zo laag mogelijk te houden. Op die manier kan er een vertrouwensband tussen de verpleegkundige en patiënt opgebouwd worden.
Je kan onze zorgaanvraag eenvoudig via het bovenstaande formulier invullen. Moest er iets niet lukken of je hebt een bepaalde vraag, kan je ons steeds telefonisch of per e-mail bereiken.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Het type thuiszorg wordt bepaald door het doktersvoorschrift. Op basis daarvan maken we een eerste afspraak
Voor onze eerste ontmoeting voorziet de patiënt volgende zaken: het doktersvoorschrift, een klever van de mutualiteit, zijn/haar identiteitskaart
In functie van de zorgvraag plannen we een frequentie aan vervolgbezoeken in. Ook bekijken we of er bepaalde producten in huis moeten worden gehaald. Indien nodig, plegen we ook overleg met de huisarts.
Indien er verder nog persoonlijke wensen of vragen zijn tijdens een traject, bespreek ze gerust met je verpleegkundige.
Voor alle administratie mag je op Kinever rekenen. We zorgen ervoor dat alle nodige documenten in orde zijn en bekijken uiteraard maximaal het recht op tegemoetkomingen of premies in het voordeel van de patiënt.
Kinever valt onder de derdebetalersregeling van het RIZIV. Dat betekent dat wij de tegemoetkoming van het ziekenfonds rechtstreeks met het ziekenfonds zelf afrekenen. De patiënt betaalt enkel zijn persoonlijk aandeel aan Kinever. Bovendien werkt Kinever geconventioneerd. Wil je hier graag meer informatie over?
Kinever werkt nauw samen met andere zorgverleners (huisartsen, kinesisten, apothekers, sociale diensten), om een multidisciplinaire aanpak te garanderen. Het welbevinden van de patiënt komt steeds op nummer één bij ons. Al onze medewerkers volgen regelmatig opleidingen om altijd op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen.